Топ-10 американських авто

HENNESSEY VENOM GT

Поза сумнівом велика заслуга у створенні автомобіля належить британцям, але він став справжнім американським суперавто. По-перше, це одна з найшвидших машин, що досягає до 435 км / ч. По-друге, незважаючи на шалену потужність, автомобіль легко піддається управлінню.

 Система з двигуном LS9, які випускає General Motors, має трубчастий каркас, а віддача мотора дорівнює 1400 кінських сил. Крутний момент коробки передач витримує крутний момент 1745 одиниць Ньютон-метрів. Вона сконструйована за зразком Ford GT.

 Зараз конструктори працюють над створенням оновленого аналога, який буде ще потужнішим.

CADILLAC ELDORADO

Ці автомобілі стали класичними зразками американських машин ще в 50-х роках. Тоді були популярні дизайни з космічними елементами, оскільки тема космосу була всюди. Тому автомобілі компанії Cadillac теж мали рельєфні поверхні, були хромовані і оснащені плавниками.

 Сенсаційним стало поява кабріолета, довжина якого перевищувала 5,7 метра. Звичайно, в такому просторі можна було вмістити все необхідне для поїздок класу люкс. І справа стосувалася не тільки механіки (протитуманні фари, склопідйомники, наприклад), але і комфорту (кондиціонер).

 Автомобіль оснащений мотором в 6,4 літра, який має 325 кінських сил. А чотириступеневий автомат тільки надає потужності механізму.

FORD MODEL 18

Можливо Model 18 і не є культовим твором компанії Ford, але саме з його появою автопром Америки стали порівнювати з 8-циліндровими двигунами. Це компактна модель, але вона стала єдиним масово випускається автомобілем в компанії, яка працює з 1932 року.

Перші зразки моделі мали потужність 65 кінських сил. Потім машину доповнили куди більш продуктивним карбюратором, який збільшив віддачу на 10 одиниць. Ford Model 18 випускався до 1934 року, потім його механізм взяли за основу ГАЗу.

FORD GT40


Чотири роки тріумфального домінування Ford GT40 над Ferrari стало золотим століттям. Безперечна перемога на “24 годинах Ле-Мана” – доказ того, що американці впоралися з поставленим перед собою завданням. Так, довелося вдосконалювати модель, але вона цього варта. Модель втілила в собі кращі рішення британців і американців, які представлені восьмициліндровим двигуном і кузовом з складних матеріалів. Дана концепція допомогла добитися граничної потужності і легкості роботи автомобіля.

Назва автомобіля походить від словосполучення «гран-туризм» і висоти машини (1,03 м). Сучасні моделі – це третє покоління машин, які в минулому році знову перемогли на 24 години Ле-Мана.

DUESENBERG J

Перша модель автомобіля була дуже дорогою. А з огляду на той факт, що в 1929 році американці терпіли фінансовий крах, це була непомірна розкіш. Але тим не менш модель J стала еталоном шикарного автомобіля, за мірками розкоші вона випередила Rolls-Royce. Вона стала справжнім викликом складного часу, оскільки в перший рік випуску компанія продала двісті авто. А наступного, коли криза минула – двісті.

І до сих пір ці автомобілі вважаються одними з найдорожчих у світі – від мільйона доларів США. Починаючи з 1932 року двигун з вісьмома циліндрами стали оснащувати гнобителем.

WILLYS MB

Незважаючи на те, що дану модель зібрали за рекордні терміни, вона стала справжньою знахідкою у важкі воєнні часи 1940-х років. Швидкий, легкий позашляховик став помічником багатьох військових. А більше 52 тисяч автомобілів потрапили в Радянський Союз, де їх також продуктивно використовували. Більше 700 тисяч одиниць даної моделі компаній випустила саме у воєнний час.

Машина мала здатність набирати 105 кілометрів на годину, чотирициліндрові двигуни складалися з 60 кінських сил. А невелика вага (трохи більше тонни) робив автомобіль легко прохідним в будь-яких умовах. У світі збереглося і до сих пір багато примірників Willys MB, які прикрашають автоколекцію і різні виставки.

CHEVROLET CORVETTE

Еталоном післявоєнного часу в американців став «Корвет». Це спортивна машина, аналогів до якої складно підібрати. Перші моделі – це класичні автомобілі без складнощів з технічної точки зору. Але пішли за ними – набагато могутніше і крутіше.

У любителів подібних машин є можливість купити різні моделі. Поширений Stingray з потужністю 466 кінських сил коштує понад шість мільйонів рублів. Більш потужна модель Z06, яка здатна за три секунди набрати швидкість 96 кілометрів, коштує близько дев’яти мільйонів рублів. Але не ціни, не на часі, яке варто витратити на пошук такого роду автомобілів не лякає справжніх цінителів дійсно хороших машин.

FORD MUSTANG

Mustang – відомий у всьому світі спортивний автомобіль, який став культом завдяки невисокій вартості і потужності. Можливо, він не вершина інженерії, але в середині 60-их років минулого століття він закохав у себе мільйони, став справжнім еталоном стилю Америки того часу.

Але за межі Америки широко і тріумфально продажів автомобілів почався тільки з їх шостого покоління. Практичні моделі з лівостороннім рухом з’явилися на вулицях багатьох країн. Можливо такий попит і став причиною того, що «Мустанг» випускається з 1960-го року без збоїв, став справжнім культом.

TESLA MODEL S

Чотирнадцять років тому компанія починала виробництво автомобілів, які були аналогами Lotus Elise. Але професійні інженери і виклик часу зробили своє і зараз компаній виробляє одні з найдорожчих автомобілів. За невеликий період вони стали культовими в автомире. Зараз дана модель – це еталон електрокара в світі. І така репутація буде ще довго зберігається за автомобілем, як безперечне досягнення компанії.

Поки не з’явилася «Тесла», то електромашини вважалися не практично, оскільки не мали великого запасу ходу, а дешевий салон не привертав уваги. При цьому вони коштували дорого і не користувалися попитом. Зараз багато відомих виробників електроавтомобілів влаштували професійне змагання за право створити саму практичну і надійні модель. А поки світ спостерігає за перегонами і чекає чергового тріумфального виходу електрокара.

FORD MODEL T

Це з найдемократичніших автомобілів всіх часів. Заробив свою репутацію в 1908 році завдяки невисокій вартості (перша модель коштувала 825 доларів). Покупцям пропонували різні варіації кузовів. І незважаючи на стереотипи, машини випускали не тільки чорні. Двадцять дев’ять років автомобіль залишався лідером, його називали народної машиною.

Може в даний час сучасному водієві було б важко освоїтися за кермом цієї машини. Тому що і розташування педалей, і підрульових важелів не така, як і звичних уже нам машинах. Але незважаючи на це, модель не є габаритної і легко керована.